briefcase-business Created with Sketch. building-industry Created with Sketch. Slice 1 Artboard Created with Sketch. document-writing Created with Sketch. helmet-hardhat Created with Sketch. shop-building Created with Sketch. tall-building Created with Sketch. TrumfForsikringSvart@1x Created with Sketch. Group Created with Sketch.

Søk i feltet over...

Døgnåpen vaktsentral

Ring 55 15 36 00. Vi hjelper deg når som helst, hele døgnet. 

Om du er i utlandet, ringer du alarmsentralen på +47 55 15 36 00. Vi gir deg akutt hjelp ved alle typer skade, hele døgnet. 

Når det oppstår en skade eller en hendelse skjer er det viktig at du tar kontakt med oss. Enten det skjer noe på reise, med boligen eller hytta, med verdigjenstander, med bilen eller båten. 

Frende må også kontaktes ved uførhet, ulykke, sykdom eller dødsfall. 

Slik melder du skade

Klikk her for å registrere skade eller hendelse.

Når vi har fått meldingen tar vi kontakt med deg og hjelper deg videre. 

Døgnåpen direkte kontakt

Frende har også egne døgnåpne sentraler du kan ringe for å komme direkte til riktig avdeling når det gjelder bilskade eller reiseskade. 

  • Frende Veihjelp, hjelp ved bilskade i Norge (Falck): 55 15 39 99
  • Hjelp ved bilskade i utlandet: +47 21 49 30 54
  • Reiseskader i utlandet: +47 21 49 24 14 

Trygt skadeoppgjør

Vi er der for deg når noe skjer og du trenger oss som mest. 

Det er når bilen streiker, når drømmeferien går i vasken eller når vannet fosser inn i kjelleren at vi virkelig får testet oss. Da gjør vi alt vi kan for å sikre en trygg, korrekt og personlig behandling av skadesaken din. 

Derfor er det fantastisk å få så gode tilbakemeldinger fra kundene våre. Gjennom flere år viser kundeundersøkelsen til EPSI Rating at vi er blant de aller beste i landet på skadeoppgjør. Senest i november 2018 kommer vi ut helt i toppen i den landsomfattende målingen. 

Vi setter utrolig stor pris på de gode tilbakemeldingene og dette gir oss stor motivasjon til å bli enda bedre. Fordi vi bryr oss litt ekstra om deg, ditt og dine. 

Innfrir høye forventninger 

Kundene våre har høye forventninger til oss, og slik skal det være. Da er det ekstra stas når kundene våre sier at vi har gode forsikringsprodukter, er enkle å få tak i når det skjer noe, har gode skadeoppgjør og er konkurransedyktige på pris. 

Mest fornøyd og mest lojal

I tillegg til trygge skadeoppgjør viser EPSI 2018 at Frende har Norges mest fornøyde og mest lojale kunder. 

Les mer om resultatene fra EPSI-undersøkelsen 2018 her

Norges mest fornøyde kunder

Vi har landets mest fornøyde og lojale forsikringskunder. 

Det viser bransjemåleren EPSI Rating sin årlige kundeundersøkelse for 2018 innen forsikring. Frende får i 2018 sitt beste resultat noensinne. 

Tusen takk for de fantastiske tilbakemeldingene! Vi er utrolig takknemlig og jobber hver eneste dag med å gi kundene våre enda bedre kundeopplevelser. 

Bedre år for år 

- Kundene har uten tvil høye forventninger til Frende, men selskapet leverer gode forsikringsprodukter, de er enkle å komme i kontakt med, de har gode skadeoppgjør, og er konkurransedyktige på pris, sier daglig leder i EPSI Rating, Fredrik Høst. 

Det er tredje året på rad at Frende går frem på målingen om kundetilfredshet. 

Lojalitet lønner seg 

Fornøyde kunder er ofte lojale kunder. Derfor blir vi både stolt og ydmyk over at EPSI-målingen viser at vi har de mest lojale kundene i Norge. 

Vi synes at lojale kunder fortjener noe ekstra, og derfor har vi lojalitetsbonus. Det betyr at alle kundene våre automatisk får fem prosent rabatt på sine skadeforsikringer etter tre år som Frende-kunde. Vi har ingen skjulte kostnader, ingen lokkepriser og en flat, åpen prisstruktur.

Les mer om resultatene fra EPSI-undersøkelsen 2018 her