- Enkelt og kjapt oppgjør fra Frende

Like før avreise til Kreta ødela Jan Andreas Pettersen ankelen og måtte avbestille turen. – Jeg har ikke opplevd maken til service noen andre steder, sier han. 

Strand på Kreta, HellasKona og Jan Andreas skulle på sin første ferie uten de tre barna på lang tid. Kreta var destinasjonen, men kort tid før avreise fikk Jan Andreas en svært ubeleilig ankelskade. Pakketuren måtte avbestilles. 

- Jeg tok kontakt med Frende og fikk beskjed om å sende inn sykmeldingen jeg hadde fått fra legen. Jeg tok et bilde av den med mobilen og sendte inn. Det var alt jeg trengte for å få dekket alt som var lagt ut, sier han. 


Penger på konto neste dag 

Fornøyd kunde etter bruk av Frende reiseforsikringKostnaden for pakketuren med fly og hotell ble refundert. 

- Det var et enkelt og kjapt oppgjør fra Frende. Pengene var på kontoen min i løpet av neste dag, sier 49-åringen. 

Nå er ankelen i bedring og i sommer skal familien på fem på tur, alle sammen. Destinasjonen er på ny Kreta. Og til høsten planlegger Jan Andreas ny partur med kona, bare de to, fortsatt med Frende sin reiseforsikring i bagasjen. 

- Den bytter jeg ikke ut. Jeg anbefaler heller Frende sin reiseforsikring til alle som spør hvem jeg er kunde hos, sier Jan Andreas Pettersen. 

Våre forsikringer