briefcase-business Created with Sketch. building-industry Created with Sketch. Slice 1 Artboard Created with Sketch. document-writing Created with Sketch. image/svg+xml Group 5 Created with Sketch. helmet-hardhat Created with Sketch. image/svg+xml shop-building Created with Sketch. tall-building Created with Sketch. TrumfForsikringSvart@1x Created with Sketch. Group Created with Sketch. image/svg+xml

Best på kundeservice

Kunsesenter Frende Forsikring

I Frende er vi opptatt av at du som kunde skal være fornøyd. Derfor er vi ekstra stolte over å vinne Kundeserviceprisen både i 2016 og 2017.

Diplom_NY.jpgPå Nord-Europas største kundeservicekonferanse, Call Center Dagene 2017, vant Frende Forsikring prisen for beste kundeservice innen forsikring. Dette er andre året på rad at Frende vinner prisen. 

Undersøkelsen er Norges største blindtest av kundesentre. I begrunnelsen for at Frende vant står det:

"Kundene kom raskt frem til hyggelige kundebehandlere som var svært gode i dialogen med kundene, spesielt på å lytte og snakke om produktene på en god måte og gi gode løsninger".

Les mer om Kundeserviceprisen 2017 på seeyou.no.

Tøff konkurranse

SeeYou har ringt 132 kundesentre i 16 forskjellige bransjer. Aldri før har flere selskaper blitt målt til Kundeserviceprisen. 

Alle kundesentrene har blitt observert uten varsel. Med såkalt "mystery calling" har ventetid, kompetanse, mersalg og avslutning blitt målt. 

Totalt har SeeYou gjennomført 3300 samtaler, fordelt på 25 samtaler til hvert kundesenter. Hver samtale har fått poeng for hvert stilte spørsmål, som til sammen utgjør en total poengsum. 

I 2017 fikk Frende hele 93,4 av 100 poeng og ble dermed kåret til beste kundesenter innen forsikring. Dette er en oppgang fra 91,1 poeng som var vinnerpoengsummen til Frende i 2016. 

Satser på medarbeiderne

- Rådgiverne våre får veldig gode tilbakemeldinger fra kundene. I Frende har vi et lite kundesenter hvor vi satser på medarbeiderne våre. Vi er opptatt av at kunden får individuell hjelp til det de faktisk trenger, og gir rådgiverne våre frihet under ansvar, sier Bjørn Bohne, som er leder for kundesenter utgående i Frende.

Få tilbud på forsikring

Prøv Norges best kundesenter du også! Vi hjelper deg gjerne med en gjennomgang av forsikringene dine. Hos oss får du riktig støtte og rådgiving så du vet at du har gjort et godt kjøp og er riktig forsikret.

Ta kontakt med en av våre dyktige forsikringsrådgivere og få tilbud på forsikring: 

Trygt skadeoppgjør

Vi er blant de beste på skadeoppgjør, har landets mest lojale kunder og aldri før har kundene våre vært mer fornøyde enn i 2017. 

Dette viser bransjemåleren EPSI Rating sin årlige kundetilfredshetsundersøkelse innen forsikring. Den landsomfattende undersøkelsen er basert på mer enn 3000 dybdeintervjuer med privatpersoner og bedrifter. 

Enkelt å forholde seg til Frende

Undersøkelsen viser at Frende sine kunder har høye forventninger og at de er fornøyde. Frende omtales som et selskap det er enkelt å forholde seg til med gode produkter og konkurransedyktige priser. 

Frende har ligget helt i toppen på EPSI-målingene hvert år, men undersøkelsen fra 2017 viser at kundene nå er mer fornøyde enn noensinne. Det gjør oss stolte og glade. 

Lojalitet lønner seg

Vi er også veldig glade for å se at våre kunder er Norges mest lojale. Vi synes nemlig at lojale kunder fortjener noe ekstra. Derfor har vi lojalitetsbonus. Det betyr at du automatisk får fem prosent rabatt på dine skadeforsikringer etter tre år som Frende-kunde. Vi har ingen skjulte kostnader, ingen lokkepriser og en flat, åpen prisstruktur. 

Vi takker alle våre kunder for de gode tilbakemeldingene. Vi gir oss ikke med dette og lover å strekke oss enda lenger for å skape gode kundeopplevelser. 

Les mer om resultatene fra EPSI-undersøkelsen 2017 her