Frende sitt kundesenter har igjen blitt kåret til Norges aller, aller beste!
Prisen er delt ut av Norges største kundeservicemåling, Kundeserviceindeks (KSIndeks). Det er andre gangen Frende vinner og syvende året på rad vi er blant de tre beste.
- Dette er helt rått og fullt fortjent! Kundesenteret gir det lille ekstra i hver eneste samtale og e-post, og det er det som gjør at vi kommer ut på topp igjen, sier konsernsjef Vegar Styve.
Kundene sier:
"Svært imøtekommende og løsningsorienterte. Veldig fornøyd de gangene jeg har hatt henvendelser til Frende. Fortsett slik!"
"Veldig hjelpsomme og hyggelige!"
"Opplever Frende som et seriøst forsikringsselskap med gode kunderådgivere og konkurransedyktige priser. Meget fornøyd som kunde med selskapet."

Og ikke nok med å vinne prisen innen kategorien forsikring: Frende havnet på pallen for kundeservice i alle bransjer også!
Med hjerte for kunden
KSIndeks er Norges største og mest representative måling av kundeservice. Rangeringen er basert på kundenes egne vurderinger og opplevelser etter kontakt med kundesenteret – helt uten jury eller ekspertdommere. Det er kun kundene som avgjør. Det gjør det ekstra stas å finne. Tusen takk til kundene våre for alle gode tilbakemeldinger. Vi står på for deg hver eneste dag!

Dette er suksessoppskriften
Prisen ble delt ut i Oslo onsdag 21. mai. Thomas Otto, leder for kundesenteret, forteller litt om hva som ligger bak:
- Dette viser at vi gjør veldig mye riktig og at vi har de dyktigste og mest engasjerte rådgiverne. Hos oss får folk være seg selv, vi har stort fokus på arbeidsmiljøet og trivsel. Jeg er overbevist om at det gir bedre kundeservice. Tusen hjertelig takk til alle som er med oss på laget, sier han.