Aktuelt

Tusen takk til Norges mest fornøyde forsikringskunder

Ansatte feirer seier i EPSI 2019
Frende har Norges mest fornøyde forsikringskunder og det beste skadeoppgjøret. Det viser en ny, stor undersøkelse. 

Det er andre året på rad at våre kunder rangerer oss på 1. plass blant de målte selskapene i bransjestudien EPSI Rating. Det gjør oss både stolte og ydmyke. 

Sammen med 15 stolte eierbanker og 1000 lokale rådgivere landet rundt skal vi stå på sammen for at du skal være fornøyd fremover også! 

"Frende er et selskap det er enkelt å forholde seg til, de er konkurransedyktige på pris og er dessuten best på skadehåndtering"

EPSI Rating 2019

Hva sier kundene?

"I privatsegmentet er det Frende som gjør det best. Frende-kundene har de høyeste forventningene, men selskapet leverer godt på disse. Frende er et selskap det er enkelt å forholde seg til, de er konkurransedyktige på pris og er dessuten best på skadehåndtering", heter det i oppsummeringen fra EPSI. 

  • Frende beholder førsteplassen fra i fjor med et resultat på 73,8. 
  • Frende har Norges beste skadeoppgjør med et resultat på 77,0. 
  • Frende har blant landets mest lojale kunder med et resultat på 76,6. 


Best på skadebehandling

De som har hatt en skade i løpet av det siste året er både mer tilfreds og lojal enn de som ikke har hatt det, ifølge EPSI. 

Derfor er vi veldig glade for at kundene våre sier at vi har Norges beste skadeoppgjør og er blant landets mest lojale kunderHvis du er tilfreds med forsikringsselskapet er sannsynligheten stor for at du er lojal og trofast i flere år fremover, viser undersøkelsen.


Lojale kunder får bonus 

Frende-kunde er heldige med at vi er det eneste selskapet i Norge som belønner trofaste kunder. Lojalitetsbonus kaller vi det. Etter tre år som kunde får du automatisk fem prosent rabatt på alle skadeforsikringene dine. 

Vi er så glade for at kundene våre nok en gang rangerer oss så høyt! Takk nok en gang. 

Feltarbeidet for EPSI Rating er gjort av Norstat Norge. Totalt er det gjennomført nesten 2000 telefonintervjuer av privatkunder i alderen 1879 år. 

Våre forsikringer