Aktuelt

Norges mest fornøyde kunder – igjen!

epsi2020-vegar2.jpg
For tredje året på rad har vi landets mest fornøyde forsikringskunder. Vi har også det beste skadeoppgjøret.

Det viser den årlige kundeundersøkelsen innen forsikring fra bransjemåleren EPSI Rating. 

Tusen takk for de fantastiske tilbakemeldingene! Vi er utrolig takknemlige og jobber hver eneste dag for å gi kundene våre enda bedre kundeopplevelser. 

Dette sier testerneMedaljer_EPSI Norge_forsikring_B2C_2020.png

I rapporten sin sier EPSI følgende om Frendes kundetilfredshet:

«Det er i år, som i fjor, Frende Forsikring som har den høyeste kundetilfredsheten blant de målte selskapene. Frende kan dessuten vise til en pen økning fra i fjor. De framstår som enkle å forholde seg til, de gir god verdi for pengene, og presterer dessuten best når skaden først er ute.»

Om skadeoppgjøret sier de:

«I år som i fjor, er det kundene til Frende som vurderer skadehåndteringen som best, og skårer spesielt godt på spørsmålet om saksbehandlingstiden.»

Konsernsjef i Frende Forsikring, Vegar Styve, er jublende glad for nok en seier. 

- Dette er et solid bevis på at alle de ansatte bryr seg om kundene og hverandre. At vi markerer oss på disse områdene år etter år gjør meg utrolig stolt og glad, sier han. 


Lojalitet lønner seg

EPSI-målingen bekrefter at de som har et langt kundeforhold til forsikringsselskapet sitt er mest fornøyde. Derfor er vi veldig glade for at Frende for tredje året på rad kommer ut helt i toppen på kundelojalitet også.

Vi synes at trofaste kunder fortjener noe ekstra, og derfor har vi lojalitetsbonus. Det betyr at alle kundene våre automatisk får fem prosent rabatt på sine skadeforsikringer etter tre år som Frende-kunde.

Les mer om resultatene fra EPSI-undersøkelsen2020 her.

Våre forsikringer