Best på kundeservice

Frende er vinner av Kundeserviceprisen i både 2016 og 2017 innen forsikring.

Kunsesenter Frende Forsikring

I Frende er vi opptatt av at du som kunde skal være fornøyd. Derfor er vi ekstra stolte over å vinne Kundeserviceprisen både i 2016 og 2017.

På Nord-Europas største kundeservicekonferanse, Call Center Dagene 2017, vant Frende Forsikring prisen for beste kundeservice innen forsikring. Dette var andre året på rad at Frende vant prisen. 

Undersøkelsen er Norges største blindtest av kundesentre. I begrunnelsen for at Frende vant står det:

"Kundene kom raskt frem til hyggelige kundebehandlere som var svært gode i dialogen med kundene, spesielt på å lytte og snakke om produktene på en god måte og gi gode løsninger".

Les mer om Kundeserviceprisen 2017 på seeyou.no.

Tøff konkurranse

Alle kundesentrene har blitt observert uten varsel. Med såkalt "mystery calling" har ventetid, kompetanse, mersalg og avslutning blitt målt. 

I 2017 fikk Frende hele 93,4 av 100 poeng og ble dermed kåret til beste kundesenter innen forsikring. Dette er en oppgang fra 91,1 poeng som var vinnerpoengsummen til Frende i 2016. 


Satser på medarbeiderne

- Rådgiverne våre får veldig gode tilbakemeldinger fra kundene. I Frende har vi et lite kundesenter hvor vi satser på medarbeiderne våre. Vi er opptatt av at kunden får individuell hjelp til det de faktisk trenger, og gir rådgiverne våre frihet under ansvar, sier Bjørn Bohne, som er leder for kundesenter utgående i Frende.


Få tilbud på forsikring

Prøv kundesenteret vårt du også! Vi hjelper deg gjerne med en gjennomgang av forsikringene dine. Hos oss får du riktig støtte og rådgiving så du vet at du har gjort et godt kjøp og er riktig forsikret.

Ta kontakt med en av våre dyktige forsikringsrådgivere og få tilbud på forsikring: