Norges mest fornøyde kunder

Vi har Norges mest fornøyde forsikringskunder tre år på rad. 

Vi har landets mest fornøyde forsikringskunder og det beste skadeoppgjøret. 
Det viser bransjemåleren EPSI Rating sin årlige kundeundersøkelse for 2020 innen forsikring. Frende vinner prisen for landets mest fornøyde forsikringskunder for tredje året på rad. 

Tusen takk for de fantastiske tilbakemeldingene! Vi er utrolig takknemlig og jobber hver eneste dag med å gi kundene våre enda bedre kundeopplevelser. 


Dette sier testerne

- Det er i år, som i fjor, Frende Forsikring som har den høyeste kundetilfredsheten blant de målte selskapene. Frende kan dessuten vise til en pen økning fra i fjor. De framstår som enkle å forholde seg til, de gir god verdi for pengene, og presterer dessuten best når skaden først er ute, sier daglig leder i EPSI Rating, Fredrik Høst. 

Om skadeoppgjøret sier han: 

- I år som i fjor, er det kundene til Frende som vurderer skadehåndteringen som best, og skårer spesielt godt på spørsmålet om saksbehandlingstiden. 


Lojalitet lønner seg 

EPSI-målingen bekrefter at de som har et langt kundeforhold til forsikringsselskapet sitt er mest fornøyde. Derfor er vi veldig glade for at Frende kommer ut helt i toppen på kundelojalitet i 2020 også. 

Vi synes at lojale kunder fortjener noe ekstra, og derfor har vi lojalitetsbonus. Det betyr at alle kundene våre automatisk får fem prosent rabatt på sine skadeforsikringer etter tre år som Frende-kunde. 

Les mer om resultatene fra EPSI-undersøkelsen 2020 her