Mobiltelefon
Har du skadet eller blitt frastjålet mobilen din kan innbo- eller reiseforsikringen dekke det. Hvis den er skadet, prøver vi først å reparere den. Hvis den ikke kan repareres, er erstatningsmobil et alternativ.
Dette trenger du for å melde skade
- BankID innlogging
- Datoen skaden skjedde
- Merke, modell, alder og lagringsstørrelse
Noe du lurer på?
Når er skade på mobilen dekket?
Reiseforsikringen dekker skade på mobil som oppstår ved et uhell. Vi prøver først å reparere mobilen din. Hvis den ikke kan repareres vil erstatningsmobil være et alternativ.
Samarbeidspartneren vår Conmodo bruker kun originale deler. Det betyr at du beholder garantien på mobilen din etter skade.
Hva gjør jeg hvis mobilen er tapt?
Reiseforsikringen dekker tyveri av mobiltelefon når du er på reise.
Hvis mobilen ble stjålet fra hjemmet ditt, må du melde dette på innboforsikringen.
Hva er ikke dekket?
Forsikringen dekker ikke avbestilling på grunn av streik, lockout eller annen form for arbeidskonflikt, personalmangel eller konkurs.
Skatter og avgifter blir tilbakebetalt av flyselskapet ditt når du avbestiller reisen og dekkes derfor ikke av oss.
Vi refunderer ikke cashpoints eller bonus fra andre fordelsprogram.