Vi er der for deg når noe skjer og du trenger oss som mest.
Det er når bilen streiker, når drømmeferien går i vasken eller når vannet fosser inn i kjelleren at vi virkelig får testet oss. Da gjør vi alt vi kan for å sikre en trygg, korrekt og personlig behandling av skadesaken din.
Derfor er det fantastisk å få så gode tilbakemeldinger fra kundene våre. Gjennom flere år viser kundeundersøkelsen til EPSI Rating at vi er blant de aller beste i landet på skadeoppgjør. Senest i november 2020 kommer vi ut på 1. plass i den landsomfattende undersøkelsen.
Vi setter utrolig stor pris på de gode tilbakemeldingene og dette gir oss stor motivasjon til å bli enda bedre. Fordi vi bryr oss litt ekstra om deg, ditt og dine.
Innfrir høye forventninger
Kundene våre har høye forventninger til oss, og slik skal det være. I oppsummeringen av 2020-undersøkelsen sier EPSI Rating:
"I år som i fjor, er det kundene til Frende som vurderer skadehåndteringen som best, og skårer spesielt godt på spørsmålet om saksbehandlingstiden".
Landets mest fornøyde kunder
I tillegg til landets beste skadeoppgjør viser EPSI 2020 at Frende for tredje året på rad også har landets mest fornøyde forsikringskunder. Her sier EPSI Rating at:
"Det er i år, som i fjor, Frende Forsikring som har den høyeste kundetilfredsheten blant de målte selskapene. Frende kan dessuten vise til en pen økning fra i fjor. De framstår som enkle å forholde seg til, de gir god verdi for pengene, og presterer dessuten best når skaden først er ute".
Les mer om resultatene fra EPSI-undersøkelse 2020 her.