briefcase-business Created with Sketch. building-industry Created with Sketch. Slice 1 Artboard Created with Sketch. document-writing Created with Sketch. image/svg+xml Group 5 Created with Sketch. helmet-hardhat Created with Sketch. image/svg+xml shop-building Created with Sketch. tall-building Created with Sketch. TrumfForsikringSvart@1x Created with Sketch. Group Created with Sketch. image/svg+xml

Dekker alle dødsårsaker

Vår dødsfallsforsikring er enkel og god.

Alle dødsårsaker er dekket under dødsfallsforsikring i Frende. Du står også helt fritt til å bestemme hvem som skal motta pengene. De fleste velger å la pengene gå til ektefelle eller barn som skal sikres økonomisk, men dette er altså helt opp til deg.

Husk at det du har avtalt med oss vil overstyre et eventuelt testamente. 

Best på kundeservice

Kunsesenter Frende Forsikring

I Frende er vi opptatt av at du som kunde skal være fornøyd. Derfor er vi ekstra stolte over å vinne Kundeserviceprisen både i 2016 og 2017.

Diplom_NY.jpgPå Nord-Europas største kundeservicekonferanse, Call Center Dagene 2017, vant Frende Forsikring prisen for beste kundeservice innen forsikring. Dette er andre året på rad at Frende vinner prisen. 

Undersøkelsen er Norges største blindtest av kundesentre. I begrunnelsen for at Frende vant står det:

"Kundene kom raskt frem til hyggelige kundebehandlere som var svært gode i dialogen med kundene, spesielt på å lytte og snakke om produktene på en god måte og gi gode løsninger".

Les mer om Kundeserviceprisen 2017 på seeyou.no.

Tøff konkurranse

SeeYou har ringt 132 kundesentre i 16 forskjellige bransjer. Aldri før har flere selskaper blitt målt til Kundeserviceprisen. 

Alle kundesentrene har blitt observert uten varsel. Med såkalt "mystery calling" har ventetid, kompetanse, mersalg og avslutning blitt målt. 

Totalt har SeeYou gjennomført 3300 samtaler, fordelt på 25 samtaler til hvert kundesenter. Hver samtale har fått poeng for hvert stilte spørsmål, som til sammen utgjør en total poengsum. 

I 2017 fikk Frende hele 93,4 av 100 poeng og ble dermed kåret til beste kundesenter innen forsikring. Dette er en oppgang fra 91,1 poeng som var vinnerpoengsummen til Frende i 2016. 

Satser på medarbeiderne

- Rådgiverne våre får veldig gode tilbakemeldinger fra kundene. I Frende har vi et lite kundesenter hvor vi satser på medarbeiderne våre. Vi er opptatt av at kunden får individuell hjelp til det de faktisk trenger, og gir rådgiverne våre frihet under ansvar, sier Bjørn Bohne, som er leder for kundesenter utgående i Frende.

Få tilbud på forsikring

Prøv Norges best kundesenter du også! Vi hjelper deg gjerne med en gjennomgang av forsikringene dine. Hos oss får du riktig støtte og rådgiving så du vet at du har gjort et godt kjøp og er riktig forsikret.

Ta kontakt med en av våre dyktige forsikringsrådgivere og få tilbud på forsikring: 

Gjelder over hele verden

Vi dekker deg uansett hvor i verden du bor.

Har du forsikring i Frende skal den være fleksibel og enkel å forholde seg til. Derfor har vi for eksempel ingen krav til at kundene våre bor i Norge etter at forsikringen er etablert.

Du trenger heller ikke ha medlemskap i Folketrygden etter at avtalen er etablert. Det eneste kravet er at du må være medlem av folketrygden når du kjøper forsikringen.

Det gir deg større frihet til å gjøre som du selv vil uten at det får konsekvenser for livsforsikringen din.